luni, 23 iunie 2014

EVADARE DIN REALITATE CU VILEGIA.RO

A fost odata un copil care incepea sa cunoasca, cu teama, curiozitate, sete, lumea inconjuratoare...Un copil bun, cuminte, de pus pe rana...Un copil care nu a avut nevoie de internet, de tablete, de telefoane, pentru a avea ce face...Am stiut mereu sa traiesc, sa ma bucur de orice lucru cat de mic, iar cand am descoperit lumea povestilor am stiut ca este calea mea spre o alta realitate...Citeam ore in sir povesti, cu o sete greu de stapanit, povesti cu Ilene Cosanzene, cu Feti Frumosi, cu zmei, balauri, printi si printese...Si uite asa, in viata mea, au inceput sa se impleteasca tot mai constant realitatea si evadarea din realitate...

Timpul a trecut, eu am crescut devenind un adult-copil, dar si acum simt nevoia destul de des sa evadez din realitatea cotidiana care mi se pare uneori prea sumbra, prea gri, prea fara culoare, apasatoare chiar. De multe ori viata mi se pare frustranta si de multe ori am simtit nevoia sa ma opresc din aceasta cursa spre NICAIERI si sa ma intreb: ce rost au toate acestea?

  Si uite asa am inceput sa ma intreb daca aceasta evadare din realitatea cotidiana nu este pana la urma o necesitate emotionala, un mecanism de adaptare, o poarta de refulare a frustarilor care uneori pot fi coplesitoare.

Si acum ca si adult, am gasit o cale de a evada din realitate...Doar ca acum este una mai concreta! Si anume: vacantele! Vacantele sunt un mod de a pleca departe, intr-un alt loc, de a uita de realitatile cotidiene, un mod in care poti face totul altfel. Vacantele reprezinta acum evadarea mea din realitate!Visez cu ochii deschisi la momentul in care voi avea concediu, vacanta si unde voi pleca in urmatoarea vacanta...O destinatie preferata de mine mereu este marea! Intotdeauna am indragit marea...Mi-a fost draga de cand ma stiu si parca o port mereu in suflet . Simt mereu nevoia sa revin la ea, mi-e dor mereu de briza sarata si rece, de zgomotul valurilor care parca se impletesc cu bataile inimii mele, de cerul albastru senin...Mi-e dor de sentimentul de liniste, de viata pusa pe "stop", de stop cadru din realitate.

Cred ca si tu ai momente in care simti la fel, momente in care vrei sa pleci departe de tot! Ei bine iti trebuie putin ajutor, dar cum nimic nu e imposibil, solutii se gasesc mereu. Poti evada din realitate usor cu Agentia de Turism VILEGIA . Cu doar un click poti ajunge in locul dorit! Prin intermediul acestei agentii gasesti pe litoralul romanesc oferte Mamaiaoferte Costinestioferte Venusoferte Saturnoferte Olimpoferte Neptunoferte Jupiteroferte Eforie-Nordoferte Cap Aurora. E simplu sa te hotarasti, pentru ai un ajutor de nadejde. La VILEGIA vii client,ramai prieten!

75140_166762156692001_2558762_n

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu