duminică, 29 iunie 2014

CONCURS PE KARLA.RO! ROCHIA PREFERATA LA UN SHARE DISTANTA!

KARLA.RO este un mic paradis pentru femeile care iubesc rochiile, care nu au niciodata destule si care nu rezista tentatiei de a adauga o rochita noua in garderoba deja supraaglomerata de lucruri care poate (de fapt sigur!) nu ar fi fost necesare...Deci cam 99, 99 % dintre femei se incadreaza in aceasta categorie si prin urmare trebuie sa aveti mare grija daca intrati pe acest site deoarece creeaza dependenta.

La primul click care te duce pe site vei face cunostinta instantaneu cu colectia noua de rochii de vara!La o prima vedere vei vedea ca vara aceasta  se poarta combinatiile alb-negru, alb- rosu, dar si culori precum verdele, albastrul, turqouiseul, dar si clasicul negru. Se poarta bulinutele, dar si dungile orizontale sau verticale dupa preferinta. Se poarta voalul, dar si dantela, pentru ca reprezentantele sexului feminin sa fie atragatoare, misterioase, incantatoare.

Dupa ce mi-am scaldat ochii cu atatea frumuseti va dati seama ca nu am putut rezista tentatiei de a-mi alege o rochita (ramane de vazut cand ajunge unde o sa o mai inghesui si pe asta in dressingul deja burdusit ;) ). Urmarindu-mi incantarea de pe fata sotul meu e deja resemnat - stie ca chiar daca incepe, e o lupta deja pierduta. In fata unei rochii nu ai cum sa castigi teren! Cand a vazut ca am adaugat in cosul de cumparaturi doar una pe fata lui a aparut o usoara umbra de bucurie iar in gand cred ca a zis un "Multumescu-ti tie Doamne!"). Am ales aceasta ROCHITA LARA din voal diafan. Combinatia eleganta si moderna, in trend de alb negru si bulinutele m-au captivat. Imi place ca pot face din ea o tinuta eleganta combinand-o cu un pantof sau niste sandale cu toc, fie o tinuta casual combinata cu niste balerini. E si la reducere asa ca SHOP MUST GO ON!

POLKA_DOT_1-570x855


P.S. Ce nu stie este sotul meu este ca, dupa ce a disparut din piesaj, am mai adaugat in cos inca doua rochite pentru ca la comenzi de peste 200 de lei transportul este gratuit! 

Acum sa iti vand si tie un pont! Pe karla.ro poti sa castigi rochita preferata gratuit! Trebuie doar sa te hotarasti pe care o vrei si sa fii cat mai activa pe mediile de socializare. Cele mai active reprezentante vor castiga rochita preferata doar pe baza sharuri-lor date. Ai auzit bine! Ce mai astepti?

 

 

 

 

Un comentariu: