duminică, 11 mai 2014

REVIEW – Pudra THE ONE ILLUSKIN ORIFLAME

In acest review am sa acord atentie pudrei   The ONE IlluSkin. Produsul arata asa:

pudra

 Este disponibil in 3 nuante:  Light, Medium si Dark (eu am primit pentru testare Medium). Produsul vine intr-un ambalaj elegant, modern, fiind deosebit de practic datorita dotarii cu oglinda si un buretel pentru aplicare. Oglinda este foarte practica si prin urmare extrem de utila atunci cand pe parcursul zilei avem nevoie de un refresh. Pudra are o textura fina, dar nu foarte fainoasa si se "agata" destul de bine de fondul de ten, ramanand o perioada destul de lunga "agatata". Buretelul e foarte fin si poate fi folosit foarte usor, insa pentru aplicare eu am preferat o pensula de machiaj deoarece asa consum mai putin din pudra.

IMG_7943

CE SPUN EI:

Pudră presată pentru faţă, cu formulă lejeră, ce asigură pielii un aspect final natural, mat. Tehnologia HaloLight™ luminează şi perfecţionează tenul. Textura fină şi mătăsoasă aderă foarte bine la piele şi nu se strânge în liniile fine de pe faţă*. 8  g

http://www.youtube.com/watch?v=2jsC-F2aCLE

CE SPUN EU:

Pudra pe care am primit-o pentru testare face echipa buna cu fondul de ten despre care v-am vorbit aici . Are o putere de acoperire medie, fixeaza foarte bine fondul de ten si rezista destul de bine. Nuanta Medium pe care am primit-o eu este putin inchisa asa ca pentru pesoanele care au un ten mai inchis la culoare probabil cea mai potrivita nuanta este Dark.

Dupa mai multe utilizari pot sa va spun urmatoarele:

AVANTAJE

  • este o pudra cu acoperire medie

  • fixeaza foarte bine fondul de ten si ii mai ia din stralucire

  • are un aspect natural si nu incarca tenul

  • are factor de protecție solară 15 , iar cele 3 nunate sunt suficiente astfel incat oricine sa gaseasca nuanta potrivita


DEZAVANTAJE:

  • nu am reusit sa gasesc dezavantaje


CONCLUZIA:

Este o  pudra foarte buna si in combinatie cu fondul de ten si corectorul am obtinut un efect remarcabil.

Daca sunteti si voi tentate sa incercati acest produs il puteti gasi  aici la pretul oferta 32,99 LEI.

Voi ce  părere aveți despre acest produs? L-ați încercat pana acum? Daca nu, sunteti tentate sa il incercati?

Un comentariu: