sâmbătă, 24 mai 2014

FIX IN SEARA ASTA!

Fix in seara asta mi-e dor!

Fix in seara asta am sa las un zambet sa poposeasca mai mult decat de obicei in coltul gurii!

Fix in seara asta am sa imi ascult mai mult inima si mai putin ratiunea!

Fix in seara asta am sa colind imaginar acolo unde imi doresc!

Fix in seara asta am sa imi fac timp pentru a face...nimic!

Fix in seara asta am sa respir, am sa inspir si am sa ...exist!

Fix in seara asta am sa ascult o poveste frumoasa care se numeste, coincindenta sau poate nu, "Fix in seara asta!". Aceasta poveste este cantata de Alina Manole.

http://www.youtube.com/watch?v=ZUI6ojwnYLs

Sincer, cu parere de rau va spun, pana acum nu am auzit de ea, dar ascultand-o parca m-a teleportat in anii facultatii (timbrul si genul de muzica pe care o canta imi aminteste de o cantareata draga mie, Ada Milea). 

Mi-e draga muzica buna asa ca deja o indragesc si astept cu nerabdare concertul de lansare a noului album Alina Manole din data 2 şi 3 iunie, ora 19:30, de la Teatrul Excelsior.

10372344_705847146124085_7915439139384436069_n

Dupa ce veti asculta piesele ei cu siguranta va va fi draga si voua asa ca va invit sa o cunoasteti mai bine accesand blogul Alinei! Fix in seara asta! 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu