luni, 20 ianuarie 2014

COCCOLINO iti dam LIKE

In urma cu mai bine de o luna de la o prietena am aflat despre o campanie de testare de produse desfasurata de Buzzstore http://www.buzzstore.ro  in colaborare cu cei de la Coccolino Romaniahttps://www.facebook.com/CoccolinoRomania . M-am inscris si in urma inscrierii mele am fost aleasa sa testez produsele Coccolino. Asa a inceput povestea...

IMG_6539 IMG_6542

In doar cateva zile de la anuntarea persoanelor alese sa testeze produsele curierul batea la usa mea cu un pachetel. Un pachet care era perfect din toate punctele de vedere: design, bun gust, culoare si mai ales produse de calitate, cele doua variante de balsam:  roz cu flori de tiare si fructe rosii si  mov cu orhidee mov si afine. A ajuns exact sub bradul de Craciun si a picat la fix sa ajute la curatenia de sarbatori.

IMG_6898 IMG_6899

Prietenul nostru, ursuletul Coccolino a ajuns la loc de cinste in bradut iar noi am inceput testarea, Primul pas: mirosirea.

IMG_6565 IMG_6566

Ambele variante miros foarte bine si cum gusturile nu se discuta, se executa am ajuns la concluzia urmatoare: baietii mei prefera roz, in timp ce eu merg pe mov.

In urma testarii acestor produse pot sa raspund usor la intrebarea: De ce ne place Coccolino?

1. Ne place pentru ca mirosul este foarte placut si persistent,  fara a fi deranjant.

IMG_6814

2. Hainele miros bine si isi pastreaza stralucirea chiar dupa mai multe spalari.

IMG_6894

3. Hainele spalate cu Coccolino se calca foarte usor si nu se electrizeaza.

IMG_6704IMG_6818

Concluzia acestei frumoase experiente: COCCOLINO iti dam LIKE !!!!

Iar daca vreti sa participati si voi la campanii de testare gratuita de produse trebuie doar sa va inregistrati pe acest link : http://www.buzzstore.ro/invite/1279249715ddd9d16ab2d33c5cc4f3b7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu